dinsdag 20 november 2012

Morgen naar Primark (Zaandam)



Morgen ga ik met een vriendin helemaal naar Zaandam, om te shoppen bij de Primark! Onderweg pikken we een vriend op in Amsterdam (okee de trein pikt hem op, haha). Hij woont daar op kamers en we hebben elkaar al zoo lang niet meer gezien, dus ik heb erg veel zin in morgen.Ik pak de bus hier van 08.09 om naar Venlo te reizen, de trein van 09.19 naar Eindhoven, daar overstappen om 10.00 en dan zijn we om 11.39 (!!) eindelijk in Zaandam. Voelt alsof ik een wereldreis ga maken, haha!Ik ben een maand geleden nog in de Primark in Zaandam geweest, heb er toen twee broeken, een colbertje en een blousje gekocht.. Valt wel mee.. Ik vergeet nu ongetwijfeld een paar dingen te noemen.Nu heb ik veel winterkleren nodig, dus dat wordt warme vesten inslaan. En ik wil een nieuwe tas voor schoolspulletjes.. Nouja we zien morgen wel wat het wordt.Ik weet nog niet wat ik precies aan ga trekken, ik denk een skinny en bikerboots, of Vans.. In ieder geval iets wat heel comfortabel zit.En een hempje zodat ik voor shirts, truien en vesten niet in rij voor de paskamer hoef te staan. Echt belachelijk dat je daar maximaal 8 artikelen kunt passen. Heb er meestal 20+ in mijn mandje. Maar goed, als ik alleen broeken en jurkjes moet passen, zal het wel lukken met het maximale aantal van 8 artikelen.Nu moet ik nog paar vakevaluaties invullen voor school, we hebben een aantal vakken afgesloten, zoals ontwikkelingspsychologie en onderzoeksmethoden. Ze zullen mijn evaluatie vast niet waarderen als ik invul dat de boeken te dik en te saai waren denk ik. Daarna lekker filmpje kijken in bed en lekker slapen (:
xoxo

Intro

Hoi iedereen!

Ik ben een nieuwe blog begonnen, hier zal ik dagelijks schrijven over alles wat mij bezig houdt in het leven.

Even kort over mij;
Ik ben Diana, ik ben 20 jaar en ik ben eerstejaars ALPO studente aan de Radboud universiteit en de HAN in Nijmegen. Ik woon in een dorpje in Limburg, en ben op zoek naar een kamer in Nijmegen. Binnen korte tijd wil ik dus gaan verhuizen.
Ik ben, net als veel meisjes, dol op make-up, kleding, winkelen, haren doen, lekker eten etcetera. Dit zullen jullie dan ook vaak voorbij zien komen. Vandaar de naam; Life, Style & Beauty.
Nou alle tips zijn welkom, en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

xoxo
Diana