dinsdag 20 november 2012

Intro

Hoi iedereen!

Ik ben een nieuwe blog begonnen, hier zal ik dagelijks schrijven over alles wat mij bezig houdt in het leven.

Even kort over mij;
Ik ben Diana, ik ben 20 jaar en ik ben eerstejaars ALPO studente aan de Radboud universiteit en de HAN in Nijmegen. Ik woon in een dorpje in Limburg, en ben op zoek naar een kamer in Nijmegen. Binnen korte tijd wil ik dus gaan verhuizen.
Ik ben, net als veel meisjes, dol op make-up, kleding, winkelen, haren doen, lekker eten etcetera. Dit zullen jullie dan ook vaak voorbij zien komen. Vandaar de naam; Life, Style & Beauty.
Nou alle tips zijn welkom, en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

xoxo
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten